Linksys wag54ga hoe instellen bbned?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xerxes

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2002
volgens de handleiding van linksys moet ik het modem/router met bepaalde instellingen configureren
PPPoA
vpi: 0
vci: 38
multiplexing : LLC

Als ik deze instellingen wil saven kan dat niet want hij vraagt om een wachtwoord en gebruikersnaam.

Daar belde ik HCCnet voor maar die vertelden mij dat dat bij BBned alleen automatisch een ip adres werd toegekend en gebruikersnaam en ww dus niet nodig was.
Wat nu, zonder kan ik die opties niet saven.....

Weet iemand hoe de instellingen moeten zijn?

De gegevens die je noemt zijn voor een KPN netwerk je zou de volgende moeten gebruiken:

Encapsulation = 1483 Bridged LLC
VPI = 0
VCI = 35

Probeer het eens !

helaas..

dankje upsidaisy,

Maar ook die instelling werkt niet.
Gisteren nogmaals met hcc gebeld, instellingen zouden goed moeten staan nu, maar toch blijft de internet led rood.

Volgens hen zou er een update van de firmware gedaan moeten worden, echter die op de site van linksys staat is van mei 2004, de firmware op de router echter van nov 2004. Dus dat schiet ook niet echt op:-)
de helpdesk van linksys is pas maandag weer bereikbaar.

Het zal nogmaals een weekend zonder adsl worden vrees ik. De 5 e op rij..

waarschijnlijk

nogmaals contact gehad met de isp.
blijkbaar is het werk aan mijn verbinding nog niet helemaal afgerond.

er is al wel signaal maar de laatste hand moet nog gelegd worden...

soms lukt het al wel zoals nu, draait al een uurtje...

bedankt in ieder geval voor het meedenken.

Merkwaardig !

Je zou anders eens de helpdesk moeten mailen wat er nog exact gedaan moet worden want blijkbaar zit het dus na wijziging van je instellingen bij de ISP.

Ben benieuwd !

is je mac adres van je modem goed ingesteld bij je provider, laat ze dit eens checken, kun je de helpdesk voor bellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan