Linksys WAG54GS

Status
Niet open voor verdere reacties.

boltc

Banned
Lid geworden
6 jun 2005
ik heb een:
Linksys WAG54GS
Firmware Version: V1.00.06
Adsl comfort van planet
(maak verder geen gebruik van routers of switches of modums)

ik heb regelmatig(ongeveer 1 keer in de week) dat mijn internet verbinding het ineens niet meer doet op alle computers. dan zet ik mijn router/modum even uit en weer aan en dan doet internet het weer.
Weten jullie hoe ik er voor kan zorgen dat dit niet meer gebeurt?

gebeurt het nadat je een specifiek iets hebt gedaan?

nee gebeurt gewoon een keer
(teminste, niet dat ik weet)

Laatst bewerkt:
ik heb het probleem namelijk ook maar dat is niet wekelijks en het gaat naar een uur of 2 al weer over.

Ziet de interface er niet hetzelfde uit van de Wag 54GS?

netwerkhand5.gif

Staat "keep alive" ingesteld (PPPoA Settings)? Dat wil ook nog wel eens helpen.

ja is het zelfde en staat al vanaf het begin zo ingesteld.

ik dacht dat het probleem verholpen was maar vant weekend na het downloaden van een paar torrents lag hij er smorgens weer uit.

Heb je de laatste firmware versie? Verder zou ik het niet weten.

Je bedoeld dat je de laatste versie hebt?
Je hebt hier gekeken?
De laatste versie is 10.00.06

Update:
Het wegvallen van de connectie na een dag, of enkele dagen, zou nu definitief opgelost zijn met de nieuwste firmware, namelijk 1.00.12. Wel voor model ANNEX A (dus geen ISDN)
Velen hebben nog steeds de firmware 1.00.06, maar het is dus écht de moeite om naar 1.00.12 te gaan.
Wel weer een nieuw probleem: bij de meeste lukt dit niet in 1 keer, je moet eerst een upgrade doen van 1.00.06 naar 1.00.09 of 1.00.08 (even 'googlen'), en dan dus 1.00.12 via de site downloaden, en via je admin upgraden.
Een aanrader !

Laatst bewerkt:
dankje djdave.. ik ga en van de week even uit proberen, ik heb trowuens alweer een tijdje geen last gehad van mn probleem:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan