Linksys Wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lodewyk

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2010
Ik heb een draadloos netwerk van Linksys (Wireless-G Access Point Model No. Wap54G) en heb daar alleen mijn Laptop op aangesloten. Deze linksys zit op een poort aangesloten achter een router.
Nu heb ik een Ipod Touch die maar geen verbinding met Linksys kan maken voor Wifi.
Bij andere mensen met draadloze netwerken werkt mijn Ipod wel.
Mijn wachtwoord voor linksys is bekend. Weten jullie hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!

Welke beveiliging gebruik je? En als je tijdelijk de beveiliging er af haalt, werkt het dan wel?

Bedankt voor de reactie!!!
Volgens mij is de beveiliging Wep (wij hebben dat opgeschreven toen wij Linksys hebben geinstalleerd een paar jaar geleden....) en daarbij hebben we Disable erbij gezet. Eerlijk gezegd weet ik niet meer precies wat dit inhoudt. En stel als ik de beveiliging er af zou moeten halen hoe zou ik dat dan moeten doen?

Geen idee, zoek het even op in de gebruikershandleiding zou ik zeggen ;)

Als je hem niet meer hebt, klik hier, en dan "Get This Manual".

Geen idee, zoek het even op in de gebruikershandleiding zou ik zeggen ;)

Als je hem niet meer hebt, klik hier, en dan "Get This Manual".

Die handleiding heb ik nog wel, maar daar kom ik niet zo goed uit. Ik heb toen Linksys geinstalleerd en dat werkt, daarna nooit meer iets aan hoeven doen. Nu dan het Wifi gebeuren en ik hoopte dat er een simpel antwoord op kon komen, ik zou nl. niet weten hoe ik eea zou moeten aanpassen.....

wat ook kan is dat de router dus danig oud is dat de ipod er niet meer compatible mee is.
dit probleem heb ik gehad thuis met internet. had een leuk nieuw USB stickje gekocht maar kreeg internet maar niet draaiend na wat puzzelen veel lezen op fora's en googlen ben ik er achter gekomen dat de router te oud was. heb een nieuwe router gekocht ( geen nieuwe USB ) en probleem opgelost.

Dus ik weet niet of dit ook op jou ipod van toepassing kan zijn?
is mischien het uitzoeken waard wat voor signaal je router uitzend en welke signalen je ipod kan opvangen.

( Je kan in de instellingen van je router zien of mac filter aan staat. )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan