linksys wireless-b acces point model wap 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

FraTab2009

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2010
Ik wil tussen mijn telfort zyxel P-2812HNU adsl en later bij mijn glasvezelkabel de sitecom wifi router x4 n300 (wlr-4100) een accespoint linksys wap 11 tussen zetten maar ik kom nu helaas niet in de linksys wie weet het algemene adres om hierin te komen om zo de instellingen van de zyxel erin te zetten voor een uitgebreidere bereik.

Mocht je informatie missen reageer en ik zal meer details geven om zo optimaal mijn vraag beantwoord te kunnen krijgen.

Open cmd, typ in: ipconfig
Scroll dan naar de gebruikte internet adapter, en zoek de standaardgateway. Dit is het adres van je Linksys accespoint, aannemend dat je direct met de Linksys verbinding hebt.

@stratoer: Vlgs. mij heb je niet echt nagedacht over je antwoord... Het gaat om een accesspoint, niet om een router!
De antwoorden zijn te vinden in deze link, specifiek hier, waarbij de WAP11 daarna bereikbaar is op http://192.168.1.251 (standaard ip-adres van een WAP11, anders eerst de WAP11 terugzetten naar fabriekswaarden en dan opnieuw uitvoeren), gebruikersnaam leeglaten en admin als wachtwoord.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan