linksys wireless-G driver gezocht (PCI) 64bits

Status
Niet open voor verdere reacties.

escape

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2002
:confused:Hallo, heb net win7 64 bits geinstalleerd maar nu heb ik het volgende probleem.
Ik kan mijn pci kaart niet aan de praat krijgen, wat ik ook probeer.Doe alles volgens de installatie procedure, maar tijdens het opnieuw opstarten loopt het installatie programma niet verder. Wie weet waar ik de juiste driver kan downloaden.

alvast bedankt voor jullie inzet.

Gr
Jaap

drivers voor 64 bits zijn er niet....had een draadloos linksys i.c.m. xp 64bits..vorig jaar,toen liep ik al tegen dit probleem aan.
Heb de router maar wat dichterbij gezet en is nu maar weer bekabeld.

Jaap,als je toch de juiste drivers heb gevonden....hoor ik het graag.

drivers voor 64 bits zijn er niet....had een draadloos linksys i.c.m. xp 64bits..vorig jaar,toen liep ik al tegen dit probleem aan.

Ik denk dat ik er maar weer xp opzet , dat gedoe steeds.
Ik heb het even helemaal gehad met win7
gr
Jaap

Hoi, ik heb contact gehad met linksys.
Oplossing: Suit de pc bekabeld aan op je router ( weleerst de software installeren),
dan naar apparaat beheer , zoek linksys op en dan stuurprogramma via het internet bijwerken.
Werkt nu perfect, zeer snelle verbinding , de pcikaart ligt er bij wijze van spreken roodgloeiend in.
Geen enkel probleem meer met win7 64 bits.
gr
jaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan