Linksys WMP54G probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

elferen111

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2008
Hoi,

Ik heb een tijd geleden een Linksys WMP54G aan mijn Dell Dimension 4600 Series toegevoegd omdat mijn eigen standaard netwerk kaart kapot ging. Dus heb ik deze erin gezet, met een hoop moeite aan de praat gekregen, maar goed alles werkte. Nu heb ik laatst last gehad van het probleem van AVG. En daardoor mijn Windows opnieuw geinstalleerd. En nu krijg ik mijn netwerk kaart niet meer aan de praat, ik heb de drivers geinstalleerd. Maar ik zie geen Windows Wireless Zero Configuration, ook al ga ik naar Services.msc dan staat hij wel als gestart. En als ik via het bijbehorende linksys software internet wilt maken staat er: Linksys WMP54G Is Inactive. Dus mijn vraag: hoe maak ik hem active :thumb:

wie kan mij helpen?? :D

PS Ik heb Windows XP SP 3

Laatst bewerkt:
Heb je de goede en nieuwe drivers geinstalleerd.
Je hoefte windows niet opnieuw te installeren.
op www.avgnederland.nl staat een hele uitleg met wat je kon doen.
dus... zoek even de goeie drivers ervoor en dan zou alles moeten kloppen.
een andere netwerk kaart zou ook helpen. tegenwoordig zijn ze niet meer zo duur,

Heb je de goede en nieuwe drivers geinstalleerd.
Je hoefte windows niet opnieuw te installeren.
op www.avgnederland.nl staat een hele uitleg met wat je kon doen.
dus... zoek even de goeie drivers ervoor en dan zou alles moeten kloppen.
een andere netwerk kaart zou ook helpen. tegenwoordig zijn ze niet meer zo duur,

Ja, de drivers van de CD, en om wat omstandigheden moest ik Windows wel opnieuw installeren. En deze netwerk kaart heb ik nog geen jaar :mad:

De drivers op de cd zijn niet up to date en aangezien je sp3 hebt kan het zo zijn dat de oude drivers niet helemaal vlekkeloos werken.

Laatst bewerkt:
maar eerst deed me Wireless Network Monitor het nog wel (20 min geleden ( dat is het internet programma van Linksys) maar die wil nu niet meer opstarten :eek:

Doe eens het volgende :

Windows knop + R -> typ devmgmt.msc
Kijk eens in de lijst met apparaten of je netwerkkaart wel goed werkt.
Je kan in dit venster ook de drivers updaten indien je er nieuwere hebt gevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan