linux boot loop werkt niet goed (als dat zo heet)

Status
Niet open voor verdere reacties.
he,

ik heb Bodhi linux erop gezet (ging niet snel ~ 4 uur) maar het staat er op het is wel redelijk en heeft teminste een bot screen maar als ik bijvoorbeeld in de packet manager iets wil zoeken loopt hij vast heb nu de effecte uit gezet, en werkt nu langzaam. maar met dingen als interneten werkt het lekker snel dus super het is nu wel opgelost bedank voor de tip :thumb:

Ja, je laptop kan al die effecten niet aan, omdat je laptop gewoon weg niet sterk genoeg is, met te weinig geheugen en verouderde hardware. Welke variant van Linux je ook zal nemen, het zal altijd niet lekker blijven werken.

Op mijn vraag of je nog geheugen erbij wilt zetten en dan dat je even wilt kijken of dat wel kan en welk soort er dan in moet, geef je geen antwoord. Wie weet heb ik wat liggen hier wat je zo kan krijgen.
maar ja, als je dat niet wilt, is dat wel jammer, het zou je laptop wat opkrikken als het mogelijk is.

ik wil hem wel verbetere maar dat kan ik niet zelf, en slitaz werkt helemaal super behalve het booten en soms loopt het fast!

ik ga kijken waar ik dat kan kopen maar hoe moet ik het installeren? als ik het ga kopen? (moet het in de kast of een slot)

Je moet eerst kijken of je laptop wel meer geheugen aankan. Omdat het al een oudje is en er maar 256 MB in zit aan geheugen, moet je naar de specificaties op internet zoeken, hoeveel geheugen deze laptop maximaal kan hebben.
Als het dan meer is en je weet welke je moet hebben, tja...............dan moet de laptop toch open, anders kan je het niet installeren.

Nou, nu nog even weten welke DDR erin gaan en je kan gaan kijken voor een extra geheugen module van 1 GB.
Dat zou voldoende moeten zijn.

Even kijken dus op het geheugen wat er nu inzit, welke DDR het is.

ik heb dus geen idee wat DDR is, waar kan ik dat zien of bekijken?

Wat op die site staat klopt het is 256 mb nu ik keek niet goed:( want ik zij eerst dat het minder was maar het is 256 dat heb ik in win xp ook nagekeken!

Prima, mocht je ooit nog in de gelegenheid zijn om na te gaan welk geheugen het is en dat kan je in XP zien met bijv. Everest, dan zou je op zoek kunnen gaan naar dat soort geheugen en dat erbij kunnen zetten.
Voor nu sluit ik het even af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan