linux installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jensvde

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2010
Berichten
387
hallo iedereen,
ik heb hier 3 oude pc's, een pentium 3 met 64mb ram, nog een pentium 3 met 128 ram en een pentium 2 met 32 mb ram.
ik zou deze graag verkopen, maar aangezien ik het te duur vindt om 3 keer windows te kopen (xp, 98 en 95) om het legaal te houden, zou ik er graag linux op zetten.
welk linux systeem zou het beste passen?
alvast bedankt!
groetjes,
jens
 
Prima dat je ze wilt verkopen, maar wie wil die dingen nog hebben? Heb een 5x betere 2 weken geleden van de schroot gehaald....
 
Je zult geld moeten meegeven vrees ik. Waarde is gelijk aan de oud ijzer prijs.
 
ik heb dezelfde mening niemand wil die pc s zelfs niet gratis als je ze aan hun duur aflevert

scholen enzo smijten hopen zulke pc s weg zelfs pentuium 4 en dual core s
 
ik heb dezelfde mening niemand wil die pc s zelfs niet gratis als je ze aan hun duur aflevert

scholen enzo smijten hopen zulke pc s weg zelfs pentuium 4 en dual core s

De pc's die ik van scholen krijg zijn Pentiums 1, 2 of als ik geluk heb 3. Op de Pentiums 2 en 3 staat windows xp meestal op, op de pentiums meestal 98
 
Ik zal heel simpel of de harde schijf helemaal wissen of freedos installeren. Freedos is een DOS kloon en werkt bijna altijd, en wie de laptop wil hebben heeft zeker nog een Cd in de la liggen. Maar persoonlijk zal ik de computer bij de gemeentewerf voor recycling aanbieden. Straatwaarde €1.- per stuk.
 
Ook als particulier met het pasje?
 
dan gaat er geld af van dat pasje en als je op 0 staat moet je bij zetten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan