linux interface

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedoel je het bureaublad? Er zijn veel verschillende versies: KDE, Gnome, MATE, Cinnamon. Ik adviseer Linux Mint 13 Maya met de MATE desktop. Die lijkt veel op Windows.

vik heb een eee pc en ik moet dat werkend krijgen met internet maar dat mini laptop heet maar ruimte van 7695mb
daarom weet ik niet wat ik er meer kan het is een versie asus eee pc 701sd graag wou ik weten wat beste is voor er op te draaien en zo meer info

al bedankt voor de reactie

ja en hoe moet ik dit er af krijgen op zo een eee pc want er is geen cd lezer of nix op

Wil je Linux eraf of erop? Als je het erop wilt, bestaat er een proggie zodat je het via een USB stick kunt installeren: klikkerdeklik! Kijk bij 'Using Windows'.

nee het moet er af de inter face
ik heb maar 7000 mb
ik weet niet als win dows daar op draait

Je bent niet duidelijk. Dus je wilt Linux eraf hebben? Staat ie naast Windows geïnstalleerd?

Beste redbull22, Al in je eerste bericht valt er niet op te maken wat het probleem is. Ook verder in het topic is het vaak raden. Dit is de manier van posten op een forum. Graag al in je eerste bericht duidelijk uitleggen wat het probleem is en wat je wil en verder duidelijk antwoorden op hetgeen men je vraag

ik wil linux van dat notebook maar weet niet hoe dat moet en ik wil weten als er windows op draait
en welke versie

mvg

Heb je de keuze bij het opstarten tussen Windows en Linux? Zo ja, start daarvan op (vaak staat die onderaan de lijst die je te zien krijgt als je de PC aanzet). Je kunt dit selecteren d.m.v. de pijltjestoetsen. Dan rechtermuisknop op '(Deze) Computer' en dan 'Eigenschappen'. Kijk welke Windows versie daar staat. Dan kan ik je de uitleg geven om Linux van je PC te knikkeren. Bij Windows 7 gaat dit namelijk anders dan bij Windows XP.

Laatst bewerkt:
het gaat hier over een eee pc waar aleen maar linux opstaat en dat moet er af en dan zou er een windows versie op moeten

Je kunt het beste Windows XP installeren op deze laptop. Heb je een Windows XP installatie-cd?

Het is mogelijk om een USB-stick bootable te maken en zo Windows XP te installeren. Zie dit topic: klikkerdeklik! Zo kun je Windows XP installeren op je netbook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan