Linux Mint

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0567

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2015
Hallo iedereen,
sinds gister heb ik Linux Mint op mijn server. Dit gaat allemaal goed,
maar vanochtend had ik een probleem. De Minecraft server die ik had gemaakt stons in een mapje op het bureaublad genaamd "Minecraft server".
Ook stond er een mapje Java. Toen ik de server opnieuw opstarte(eerste keer met Linux Mint) waren beide mapjes van het bureaublad weg. Helemaal verwijdert!
Ik heb toen weer een nieuw mapje aangemaakt en de server weer afgesloten en weer aangezet. Het mapje was weg! Wat doe ik hieraan?
Ook opvallend is dat als ik me afmeld dat ik mezelf dan in moet loggen terwijl ik nooit een account aan heb gemaakt. Ook niet bij de installatie!
Wel kom ik op het bureaublad als ik een aantal seconden wacht. Er staat dan rechts boven in beeld hoeveel seconden ik dan nog moet wachten.
Help! Wat moet ik doen?
Alvast bedankt voor alle antwoorden,
Groet, Bas van Assen

Log je niet automatisch in met een gast account of zo? Als je het als dedicated server wil gebruiken is dit trouwens sowieso niet de manier om je minecraft server te installeren. Gebruik je een bepaalde guide?

Zou u ons eens wat extra info kunnen geven?

Ik zoek specifiek naar:

• Hoe heeft u linux mint geinstalleerd (de basis van ik deed de cd erin etc. mag overgeslagen worden hoor :))
  • Op welke gebruiker zit u als u de minecraft server gaat opzetten (typ "whoami" in de terminal om daar achter te komen)
  • Van welke gebruiker zijn de bestanden? (typ "ls -al | grep mine" in de terminal om daar achter te komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan