Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Beste mensen
Ik wil met Combobox op Userform mijn overzicht landen vanuit Excel blad 1 kunnen uitkiezen.
Vervolg wil ik het gekozen land copier naar cel N6 op blad 2 met de OK knop
Alvast bedankt
Mv/Gr
Private Sub OK_Click()
[Blad2!N6] = ComboBox1.Value
End Sub
Private Sub UserForm_Initialize()
ListBox1.Value = ActiveCell.Value
End Sub
Ja, maar alleen het activecell moet in de Listbox verschijnen.
Als het niet lukt met Listbox kan het ook met Tekstbox. De bedoeling is om de waarde in de activecell op het Userform te kunnen zien. Op de Userform zou meerdere actie toevoegen worden, ik ben allang niet klaar!
Mv/Gr
Ja, maar alleen het activecell moet in de Listbox verschijnen.
Als het niet lukt met Listbox kan het ook met Tekstbox. De bedoeling is om de waarde in de activecell op het Userform te kunnen zien. Op de Userform zou meerdere actie toevoegen worden, ik ben allang niet klaar!
Mv/Gr
Ik heb het opgelost
Code:Private Sub Kiezen_Click() UserForm1.Show If UserForm1.Visible = True Then UserForm1.TextBox1.Value = ActiveCell.Value End If End Sub
Bedankt ik zal het verder uitwerken
Mv/Gr
[COLOR="Blue"]Private Sub UserForm_Initialize()[/COLOR]
TextBox1.Value = ActiveCell.Value
End Sub
[COLOR="blue"]Private Sub UserForm_Activate()[/COLOR]
TextBox1.Value = ActiveCell.Value
End Sub
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.