• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Listbox met meerdere kolommen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BjorntobeWild

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2011
Hoi,

Ik heb op een formulier een listbox met drie kolommen. Verder staan er op het formulier 3 checkboxes welke de kolommen vertegenwoordigen. Als ik 1 checkboxes uitvink, moet de kolom welke vertegenwoordigd wordt door de checkbox verwijderen (na het klikken op een knop). Nu krijg ik na het klikken op de knop, maar 1 kolom te zien, en niet de andere kolommen die ook aangevinkt zijn. Wie weet wat ik fout doe en hoe ik dit op moet lossen?

Ik gebruik de onderstaande code om de listbox te vullen
Code:
Set rngSource = Worksheets("blad1").Range("A2:A207,B2:B207")
bvd,

Bjorn
Bekijk bijlage filter listbox.xlsm

Maar als ik nu de eerste en de derde checkbox aanvink, wordt alleen de eerste kolom weergegeven :(

Inderdaad, die combinatie had ik niet getest. Voor twee niet-aansluitende kolommen zal iets anders moeten verzonnen worden.
Edit: bestand aangepast. Blad2 wordt nu gebruikt om de gegevens tijdelijk te parkeren.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan