• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

listbox plaatsen in een formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willem Blaas

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2006
Berichten
253
geacht forum,

ik wil een listbox plaatsen op een formulier, dat lukt, geen probleem.

het probleem is, hoe geef ik binnen de macro aan wat ik normaal doe met de knop "validatie" waarin ik op kan geven welke cellen er in de listbox komen ?

ik heb office 2007 met Vista

bij voorbaat dank

willem blaas
 
In VBA > Eigenschappen Listbox > Control Source om de cel in te vullen waar het reultaat terecht moet komen.
Row Source om aan te geven waar de input van de loistbox vandaan komt.
(zie knipsel)
groeten, Romé
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    60,7 KB · Weergaven: 65
Laatst bewerkt:
In VBA > Eigenschappen Listbox > Control Source om de cel in te vullen waar het reultaat terecht moet komen.
Row Source om aan te geven waar de input van de loistbox vandaan komt.
(zie knipsel)
groeten, Romé

voor zover bedankt, we kunnen weer even veder, mss kom ik nog met een andere vraag.

prettige zondag verder
 
voor zover bedankt, we kunnen weer even veder, mss kom ik nog met een andere vraag.

prettige zondag verder
bedankt... voor de reactie maar..

de 2e vraag is wel degelijk een andere als de 1e vraag die tenslotte compleet was opgelost, wat ik ook vertelde in m'n 2e vraag.

dus het lijkt me dat deze een terechte vraag is, maar bedankt voor de tip

mvrgr willem blaas
 
bedankt... voor de reactie maar..

de 2e vraag is wel degelijk een andere als de 1e vraag die tenslotte compleet was opgelost, wat ik ook vertelde in m'n 2e vraag.

dus het lijkt me dat deze een terechte vraag is, maar bedankt voor de tip

mvrgr willem blaas
.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan