Listview items optellers, en bestandsnamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevebravo

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2010
Voor alle bestandsnamen in een map moet ik in een listviewer in de linker kolom een optelling hebben van 0 tot bijvoorbeeld 200, en in de 2e kolom de bestandsnamen

dus

1. blabla.txt
2. blabli.txt

etc..

tot nu toe zit ik een beetje hiermee te kl0ten.. maar het gaat niet echt lukken..

bedankt

Code:
foreach (string bestand in openFileDialog1.FileNames)
            {
                ListViewItem item = new ListViewItem();
                item.SubItems.Add(bestand);
                listView1.Items.Add()
                for (int i = 1; i <= 100; i++)
                {

}
                }

bedankt

Een projectje voor je: Klik

Het spreekt nogal voor zichzelf, maar als je hulp nodig bent ben je aan het juiste adres!:D
:thumb:

Laatst bewerkt:
Een projectje voor je: Klik

Het spreekt nogal voor zichzelf, maar als je hulp nodig bent ben je aan het juiste adres!:D
:thumb:

bedankt, maar ik wil het graag zelf doen.. ik heb je projectje al bekeken.. maar nogmaals.. ik wil het zelf doen, zodat ik het ook leer snappie?

Zal ik even een uitleg geven, zodat je het beter snapt? De volgende keer zal ik 'hints' geven :P

Laatst bewerkt:
Ik wou eigenlijk uitleggen hoe de code in elkaar zit en hoe het werkt, mits je dat wilt natuurlijk en/of nodig is.

string FixedString = (listView1.Items.Count + 1).ToString();
listView1.Items.Add(FixedString).SubItems.Add(bestand);

ik ben zo geweldig, echter ben ik er wel even mee bezig geweest :D :D :D

Ik wou eigenlijk uitleggen hoe de code in elkaar zit en hoe het werkt, mits je dat wilt natuurlijk en/of nodig is.

je had het al uitgelegd wist je nog, en ik vind het echt onwijs gaaf dat je de tijd hebt genomen om het voor mij te fixen, maar nogmaals, ik moet het zelf doen snap je?
Ik kan niet de rest van mijn leven om je hulp vragen in de vorm van een afgebouwde app :D

Okee ;) Is goed hoor.

Als je MSN hebt kunnen we daarmee (via) ook praten, als je dat wilt. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan