Listview toont niet alles

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rickymundo

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2012
Goedemiddag,

Ik heb een vraagje en Google helpt me niet verder.
Ik heb een MYSQL database en een form waarbij, na het klikken van een button, er een listview wordt geladen met alle waardes in de database.
Dit werkt perfect, het enige minpuntje is dat er in de listview overzicht bij de laatste kolom niet alles wordt opgehaald.
Ik heb de tekens geteld die in dat veld in de Mysql database staan en dat zijn er 206, lijkt me genoeg.
Als ik in de MYSQL database kijk dan staat wel het hele textveld erin. Dus 'storen' gaat goed. Retrieven maar dus voor de helft.
Ik heb het retrieven ook even op een textbox (multiline) los gelaten en daar komt wel het hele veld binnen.
In de listview --> veld dus niet. Dan houdt de text ineens op.

Enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is.

Thanks alvast !

De maximale lengte is 259 tekens, dus 206 zou gewoon moeten werken.

Weet je zeker dat het her 206 zijn?

Excuus, via Word 'Tellen' geeft hij inclusief spaties 272 aan. Daar ligt het dus aan. Enig idee of dit aan te passen is?
Zo niet --> Hoe kan ik een textbox limiteren aan 272 tekens?

Misschien kun je je data opsplitsen? Lijkt me ook niet echt handig om zo'n lange data in een listview te proppen.

Kijk eens naar de MaxLength property bij textbox. (en/of controleren op lengte voor het wordt opgeslagen)

Thanks voor je snelle hulp! Case closed, moet ik dit topic nog ergens afsluiten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan