Heb net een prachtige lite-on dvd+/-R en +/- RW DL gekocht, maar als ik die aansluit en daarna de computer opstart krijg ik vrijwel direct het gevreesde blauwe scherm. Apparaat is gloednieuw en goed aangesloten als secondary master. Eerdere CD branders en DVD branders gaven niet dit soort probleem.
Ligt het nou aan hoe ik dat kreng heb aangesloten of is dat malle ding zelf niet helemaal in orde? (aangesloten precies volgens de bijgeleverde schema's en bovendien gaven eerdere DVD branders die op dezelfde manier aangesloten zaten geen problemen en de jumpers staan goed)
Wel vreemd verder is dat er niets geen CD met drivers of zo bij zat, alleen Nero 6,6 en Power DVD.
Hoe kan ik controleren of het aan mij of aan dat ding ligt?
Alvast bedankt!
Ligt het nou aan hoe ik dat kreng heb aangesloten of is dat malle ding zelf niet helemaal in orde? (aangesloten precies volgens de bijgeleverde schema's en bovendien gaven eerdere DVD branders die op dezelfde manier aangesloten zaten geen problemen en de jumpers staan goed)
Wel vreemd verder is dat er niets geen CD met drivers of zo bij zat, alleen Nero 6,6 en Power DVD.
Hoe kan ik controleren of het aan mij of aan dat ding ligt?
Alvast bedankt!