LiteOn Venus II 48x24x48

Status
Niet open voor verdere reacties.

ApocMD

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2002
Berichten
78
Hey... kan iemand me helpen met een brand probleem. Heb net een LiteOn Venus II gekocht.. en alles staat goed aangesloten.. hij leest cd'tjes prima..

Maar nu: als ik (Nero) een cd brand.. dan gaatr alles perfect totdat die afgelopen is. Dan kijk ik ff op de cd of alles er wel goed op staat > Niks : Station G is niet gereed " uh.. vreemd.. maar hoe kan i kdit oplossen..

ik heb al andere cd's geprobeerd.. van verschillende merken.. en alles staat goed aangesloten :s
 
Branden lukt niet

Kunnen de schijfjes die je gebruikt wel gebrand worden op die hoge snelheid?

Maw. probeer eens een tragere brandsnelheid.

Grtz.
 
uhm.. hoe doe ik dat?

sry.. ben ff een n00b in branden :( :D
 
Branden lukt niet

Daarvoor kun je het beste de wizard van Nero uitschakelen.

Kies het formaat waarin je wil branden bv. Audio cd en kies bij het laatste tablad (Branden) een lagere snelheid (bv 24X).

Grtz.
 
Hallo
heb je de nieuwste versie van Nero Burning Rom al? Ik zag net op www.tweakers.net dat er weer een nieuwe versie uit is. Op zich hoef je niet op een lagere snelheid te branden omdat op de nieuwe lite on branders smart burn zit, deze optie zorgt ervoor wanneer een cd de snelheid niet aankan automatisch op een lagere snelheid gaat branden. Ik heb zelf een 40x lite on brander en ik gebruik altijd aldi cdr 20 stuks voor 8 eurotjes en ze kunnen maximaal 48x aan.
greetz
A.I.
 
het gaat hier om data...


en ik ben er achter gekomen dat bij de auto-detectie staat "het medium is leeg" bij de brandbare cd's :s terwijl er een brandbare cd erin zit :S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan