Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op mijn nieuwe computer wilde ik NERO installeren om dvd;s te branden met mijn liteone ldw-811 de versie van nero is 5.5.10.38 wat wil nu het geval als ik nero opent dan ziet hij de dvd brander niet.Hoe kan ik dit oplossen?
door eerst eens op de site van Nero te kijken of de brander wel in die versie wordt ondersteund.
Als de brander namelijk (te) nieuw is, wordt deze (nog) niet ondersteund door Nero 5.x.x.x en wanneer dat het geval is, ben ik bang dat je wat 5.x.x.x betreft ook lang kan wachten omdat inmiddels Nero 6 uit is...........
Wanneer ze voor 5.x.x.x. geen ondersteuning voor de nieuwste branders verlenen, weten ze in ieder geval dat jij mogelijk versie 6 zal gaan aanschaffen..........
Ik zou in ieder geval 5.5.10.42 downloaden als ik jou was, die is sowieso nieuwer dan wat jij noemt..............