Little Big Planet Look-A-Like

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paranoid

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 jan 2010
Berichten
2.759
Een vriend van mij heeft Little Big Planet voor de PS3. Ik heb een Xbox en helaas is het spel daarvoor niet verkrijgbaar. Mijn vraag is dus: Is er een soort van LBP alleen dan voor de Xbox/PC?
 
Beste paranoid,

er bestaan PSP & PS3 emulators voor de PC.

PSP Emulator = http://www.emulator-zone.com/doc.php/psp/ (Test ze maar eens allemaal)

PS3 Emulator = Daar heb ik er ooit eens een van gevonden maar heb link niet meer... PS3 Emulator is ook moeilijk te zoeken, dus zoek maar rustig rond op YouTube en Google
 
Die van PS3 bestaan niet, heb ik al naar gezocht :eek: Die van de PSP zijn er wel, maar nog niet ver genoeg ontwikkeld om normale games aan te kunnen. Alleen maar homebrew spellen. Daarom zoek ik naar een spel met dezelfde opzet.
 
Die van PS3 bestaan niet, heb ik al naar gezocht :eek: Die van de PSP zijn er wel, maar nog niet ver genoeg ontwikkeld om normale games aan te kunnen. Alleen maar homebrew spellen. Daarom zoek ik naar een spel met dezelfde opzet.

Nietes :p Ik heb een WERKEND Playstation 3 Emulator genaamd 'PS3emu'.
En ik heb ook een PSP emulator die heel goed werkt :D
 
Welke PSP emulator is dat dan, beetje te veel werk om een PS3 image op te gaan zoeken. Zijn ook veel te veel GB's.

En ik voldoe langenaniet aan de minimum req.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan