Live 8 via Windows Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guus abc †

Meubilair
Lid geworden
12 feb 2004
Wie weet een site waar ik Live 8 via Windows Media Player kan volgen?
Ik vind wel sites waar dat via Real Player kan, maar ik houd niet zo van Real Player.

Guus.

Bedankt, Raymond, maar ik had al een alternatief gevonden: QuickTime Alternative had ik al en er bleek ook een RealPlayer Alternative te bestaan.
Ik houd ook niet zo van Apple's QuickTime - voordat je het kunt downloaden moet je allerlei zaken aanvinken - of juist niet - om te zorgen dat je geen mails of andere rommel krijgt. En het programma zet te pas en te onpas icoontjes in je systemtray. QTP Alternative heeft daar geen last van.
RealPlayer is heel lang een foute speler geweest i.v.m. spyware en zo'n stukje software vertrouw ik niet gauw weer - al beweren de makers nog zo hard dat dit nu niet meer het geval is.
En volgens wat ik er nu over lees moet je tijdens de installatie nog steeds goed opletten wat je wél en niet laat installeren.

Guus.

Geplaatst door Tanja1968
Of je zet Ned3 aan???
Dan ga ik toch voor de BBC. (Momenteel zie ik op Ned3 Claudia de Breij met een mij volkomen onbekende figuur babbelen, terwijl op de BBC Sting geïnterviewd wordt door Jonathan Ross - dan is de keus niet moeilijk. :))
Ik wil het ook via internet kunnen volgen. Er zijn zoveel concerten tegelijk dat de verschillende TV-zenders en internet waarschijnlijk niet steeds hetzelfde laten zien.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan