Live ft. Mediaplayer 11 (muziek titels)

• Onderwerp starter Onderwerp starter York
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Sinds korte tijd ben ik volledig overgestapt naar Windows Media Player 11, en heb Itunes etc. er allemaal afgehaald. Nu loop ik alleen tegen het volgende probleem aan: 'normaal kan je in Live messenger selecteren dat de titel van het afgespeelde nummer in je msn naam word getoond'. Met de nieuwe Windows Media Player 11 lijkt dit bij mij niet te lukken :confused: iemand enig idee of dit nog wel mogelijk is met Windows Media Player 11, of heb ik iets verkeerd gedaan? (Ik kan dus nog wel selecteren show de nummers die ik afspeel in Live, maar de nummers worden niet getoond).

heb presies het zelfde probleem:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Bij mij doet hij het wel. Zorg er als eerste voor dat de optie zelf is ingeschakeld in Live messenger en dat je online bent. dan doe je het volgende:
Stap1) Open Windows Windows Media Player.

Stap2) Klik met je rechter muisknop op de balk en kies EXTRA-> Opties.

Stap 3) Kies het tabblad invoegtoepassingen en kies dan achtergrond

Stap 4) hier zie je een plugin voor live messenger en waarschijnlijk ook voor nero of andere dingen. Schakel die van Live Messenger in en druk op toepassen en daarna op OK. Als het goed is moet hij het nu doen. Anders moet je de boel even op nieuw opstarten.

Bijlagen

• media112.JPG
    media112.JPG
    45,8 KB · Weergaven: 37
  • media111.JPG
    media111.JPG
    88,1 KB · Weergaven: 24
extra->invoeg toepassingen->msn messenger muziekplugin staat die ingeschakelt, en staat het ook bij msn ingeschakelt? geprobeert met andere muziek formaat bijv. .mp3?:thumb:

edit: tegelijk met thobe76 om verwarring te voorkomen

Laatst bewerkt:
Ha gelukkig, het werkt weer :thumb: bedankt :love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan