Live grafieken meterstanden gas en electra

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reinholdkorst

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2010
Ik ben met een nieuwe website bezig en aangezien ik niet goed ben met codes gebruik ik xara web designer.

Wat ik graag wil is grafieken in mijn website voor mijn gas, electra en zonnepanelen.

Ik heb thuis een homewizard met energielink en ik wil de gegevens hieruit gebruiken voor mijn website. Ik ben zelf
al een paar dagen bezig en ik heb voorbeelden gevonden van grafieken maar ik weet niet waar ik mee moet beginnen.
En wat voor code moet ik gebruiken en hoe krijg ik de info vanuit mijn homewizard in de grafiek. Ik weet wel hoe ik de homewizard
moet uitezen in mijn brouwser maar verder kom ik niet.

Ik had wel verwacht dat mijn doel te hoog ligt maar is het mogelijk om in xara web designer dit te maken. Ik ben veel sites tegen gekomen waar dit draait alleen niet met de homewizard. en welke code moet ik hebben PHP of html wat werkt makkelijker en is voor een amateur wel te maken.

Ik heb momenteel veel grafieken gevonden maar ik weet niet hoe ik info vanuit mijn homewizard kan gebruiken om in mijn grafiek te krijgen en ik weet niet wat ik kan gebruiken om een code in xara moet krijgen. Ik zou graag hulp willen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan