Live mail account gegevens worden niet geladen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Edu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Edu

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2003
Hallo,
ik heb een Live mail account maar kan o.a. mijn gegevens niet opvragen.
Ook de help en andere mogelijkheden worden niet geladen.
Het scherm blijft constant " bezig met laden " op alle posities aangeven en komt niet verder.
Ik heb het ook al geprobeerd zonder virus scanner en firewall maar zonder resultaat.
Wie heeft er een oplossing(srichting) ??

Alvast bedankt
Edu

Met of zonder virusscanner, dat maakt niet uit - of je wilt graag gevaarlijk leven.....
Mijn advies is: uninstall live.nl volledig/officieel - herstart je pc - probeer het opnieuw.
Ik heb live.nl in gebruik vanaf haar/zijn ontstaan en er nooit problemen mee gehad.
Geen conflicten met bv hotmail/zonealarm/AVG...
Sterkte ermee.

Met of zonder virusscanner, dat maakt niet uit - of je wilt graag gevaarlijk leven.....
Mijn advies is: uninstall live.nl volledig/officieel - herstart je pc - probeer het opnieuw.
Ik heb live.nl in gebruik vanaf haar/zijn ontstaan en er nooit problemen mee gehad.
Geen conflicten met bv hotmail/zonealarm/AVG...
Sterkte ermee.

Hallo Hein,
bedankt voor je reactie
ik begrijp niet goed hoe te uninstall live.nl.
Zover ik weet en kan zien is er niets op mijn computer geinstalleerd.
Mischien heb ik niet helemaal goed omschreven maar ik heb het hier over mijn e-mail acount ....@live.nl wat ik via http://login.live.com open.
Hierin kan ik via bv Instelling mijn gegevens niet inzien / wijzigen omdat hij constant aangeeft bij openen : "bezig met laden"
Zo ook met de andere menu's zoals help ect.

Groeten
Edu

hoi edu

ik heb flink gezocht in die idioot grote skin van live.nl, maar ik kan nergens een uninstall programma vinden.
je kunt proberen om een volledig nieuw account te maken in live ( ik heb er meerdere en ze doen het allemaal) en zien of dat werkt. je slechte account kan je dan gewoon links laten liggen.
ik vind het vervelend dat ik je niet beter kan helpen maar hier zit meneertje bill gates ons dwars
toch sterkte gewenst!

Hoi Hein,

bedankt voor de tip en de hulp maar ook een nieuw account heeft hetzelfde probleem.
Ik vermoedt dat het toch iets met de beveiliging (AVG; Zonealarm;Windows) van mijn PC te maken heeft.
Ik kan er alleen nog niet achter komen wat het is.
Misschien zijn er buiten jou nog meer slimme "Helpmijers" die een tip kunnen geven ?

mvg
Edu

hoi edu

ik heb flink gezocht in die idioot grote skin van live.nl, maar ik kan nergens een uninstall programma vinden.
je kunt proberen om een volledig nieuw account te maken in live ( ik heb er meerdere en ze doen het allemaal) en zien of dat werkt. je slechte account kan je dan gewoon links laten liggen.
ik vind het vervelend dat ik je niet beter kan helpen maar hier zit meneertje bill gates ons dwars
toch sterkte gewenst!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan