Live mail Beta

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sophie.h

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2006
Berichten
111
Ik ben vanwege mailproblemen op m'n vaste pc overgestapt op Live Mail Beta.
helaas geeft dit op mijn laptop soms een probleem. teruggaan naar het oude Hotmail is voor mijn geen optie omdat ik dan weer problemen op mijn vaste pc heb.

probleem: als ik ingelogd ben voor de Mail en een mailtje aanklik, dan blijft ie maar met dat mooie cirkeltje komen met dat ie hem gaat openen, maar er gebeurt verder niets.
Dit gebeurt niet met alle mailtjes.

Ik heb zoals geadviseerd al oude internetbestanden verwijderd.

Vaak krijg ik dan bij vernieuwen ook een rare bladzijde waar eigen alleen links een paar kreten staan.

Wat te doen.

(terwijl ik dit typ denk ik, laat ik het nog maar eens proberen, resultaat:postvak in gaat niet meer open) :evil:
 
heeft nog niemand dit meegemaakt?
ligt het aan dat de afzender nog neit is aangepast aan live mail beta?
 
live mail(beta versie neem ik aan) heeft ook een light versie heb je die aan staan?
 
volgens mij is de light de oude versie. Die wil ik eigenlijk niet terug omdat ie op mn ander computer problemen geeft
de mail die niet opengaan zijn: de biedingsmailtjes van marktplaats ( de rest van Marktplaats gaat wel open ) en van omroep.nl/mijn gids de eigen tvgids. Andere mail van deze afzender gaan wel open
 
volgens mij is de light de oude versie. Die wil ik eigenlijk niet terug omdat ie op mn ander computer problemen geeft
de mail die niet opengaan zijn: de biedingsmailtjes van marktplaats ( de rest van Marktplaats gaat wel open ) en van omroep.nl/mijn gids de eigen tvgids. Andere mail van deze afzender gaan wel open

light versie gewoon ook de nieuwe versie maar vor pc`s met langzame verbindingen en dergelijke dus zover ik weet niet een oudere versie
 
maar waarom is dit probleem er dan alleen op mijn nieuwe pc en niet op mijn oude. Wil eigelijk gewoon deze versie houden, maar kan geen vinger leggen op het probleem
 
verschil tussen normaal en light is de snelheid van internet(zover ik weet tenminste)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan