Live Mail geen postvak UIT???

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Ik heb een mail gemaakt en verzonden. Dacht ik. Hij staat onder verzonden mail. Toch krijg ik steeds een menu waarin staat dat er een mail in postvak uit zit. Als ik die wil verzenden krijg ik een foutmelding. De mail mag weg. Maar er is geen postvak UIT...
Hoe haal ik de mail weg zodat ik niet steeds dat menu krijg????

Hoi,

Er zou wel degelijk een Postvak UIT moeten zijn .....

- Sluit Live mail af
- Kijk in de volgende map:

C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail\Outbox\

Als daar een 'bestandje' - dat is een nog niet verzonden bericht - staat, verwijder het.

Via zoekmachine (die overigens geweldig is onder 7) 'geen bestanden gevonden' en direct daarna 'u heeft nog een mail in postvak uit'
:confused:

Misschien slaat het nergens op, maar je zou kunnen proberen om in te loggen bij je webmail en daar kijken of er nog iets staat waar je wat mee kan doen. Niet geschoten is altijd mis.

Geprobeerd via webmail. Helaas ook niets gevonden daar. Was mooi geweest als dat gelukt was...

Volgens mij...is ie nu weg.

Ik ben via de algemene zoekmachine het mailadres gaan zoeken. De zoekmachine is erg goed in Windows 7, dat moet gezegd. Die zoekt nl overal in.
Toen het mailadres verbeterd en de mail alsnog verstuurd.

Ik zag daarna bij Live Mail een Postvak UIT staan, onder de accounts!!!

Dus, kennelijk heeft dit geholpen.

Ik hoop dat ik het menu dus niet meer zie!:thumb:

Bij mij werkt het volgende:

1. met rechtermuisknop op OPSLAGMAP.
2. kiezen voor NIEUWE MAP.
3. tik " Postvak UIT "
4. bevestigen.

en toen was daar een Postvak UIT, met daarin het mailtje:evil: welke niet verzonden kon worden, en die ik verwijderd heb. En dat was het einde van dat irritante probleem van dat opkomende kader, bij verzenden.:thumb:

Misschien hebben andere mensen wat aan deze tip. Ik sluit echter het topic omdat het al een jaar oud is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan