Live Mail map elders opslaan lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Berichten
1.151
Als ik een map met email selecteer en kopieer en probeer te slepen naar een map buiten Live Mail dan lukt dat niet. Elders naartoe kopieren lukt niet.
Ik wil dat omdat ik die map dan mee kan nemen in een backup. Dat gebeurt nu niet. Hoe pak ik dat aan want er zit belangrijke mail met linken etc in deze map.:confused:
 
Hoi,
Heldere uitleg.
Windows Live Mail is een online maildienst, de mappen staan op een server.
De archiefmap kun je wel wijzigen/kopiëren, staat allemaal in de link.
Verplaatst van Win 7 naar hier.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij wel ? Die laatste opmerking is geen link maar een moderatoraantekening. De "heldere uitleg" is een link.
 
Oh sorry, verkeerd gekeken..te druk hè dan krijg je dat. Dank!
 
Vlgs. mij moet je het zo doen:
a. Maak een bestandsmap ergens (bijv. op een externe harde schijf), open die bestandsmap en laat 'm open.
b. Open in Live Mail de mailmap die je wilt backup, doe Ctrl-a (zodat alle mails zijn geselecteerd) en sleep de geselecteerde mails met de Ctrl-toets erbij vastgehouden in de bestandsmap van a.

Dus een mailmap slepen vanuit Live Mail naar een bestandsmap werkt niet, maar wel het slepen van 1/enkele/alle mailtjes in een mailmap van Live Mail naar een bestandsmap wel.

Tijs.
 
Vlgs. mij moet je het zo doen:
a. Maak een bestandsmap ergens (bijv. op een externe harde schijf), open die bestandsmap en laat 'm open.
b. Open in Live Mail de mailmap die je wilt backup, doe Ctrl-a (zodat alle mails zijn geselecteerd) en sleep de geselecteerde mails met de Ctrl-toets erbij vastgehouden in de bestandsmap van a.

Dus een mailmap slepen vanuit Live Mail naar een bestandsmap werkt niet, maar wel het slepen van 1/enkele/alle mailtjes in een mailmap van Live Mail naar een bestandsmap wel.

Heb dat geprobeerd maar dat lukt niet. Link gevolgd, dan laat je alle mail in externe map terechtkomen, is weer niet een specifieke map die je versleept dus. Maar een archiefmap.

Tijs.
 
Ik heb de eerste link gevolgd. Dus livemail opties geavanceerd archiefmap verplaatsen naar. Dan gaat ALLES naar die externe archiefmap. Wat ook niet de bedoeling..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan