Live Mail ontvangt niet automatisch

• Onderwerp starter Onderwerp starter TFP
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

TFP

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2010
Hallo, sinds kort heb ik mn oude Windows XP computer vervangen door een Windows 7 Home 64bit computer. Het probleem is alleen Win7 draait geen Outlook Express meer dus ben ik overgestapt naar Windows Live Mail. Aleen nu moet ik elke keer '' Verzenden\ontvangen '' indrukken wil ik mijn mail binnen krijg. Hij scant automatisch niet. Ik heb al geprobeerd het zoek frequentie te verhogen maar zonder succes mij werd ook verteld dat het niet goed is als je die onder de 5 minuten zet maar dat ter zijde. Nu is mijn vraag hoe je WLM automatisch om de X minuten naar mail kan laten zoeken en dat ie dat dan ook werkelijk doet.

TFP,

Windows Live Mail is het Mail programma dat bij Live Essentials zit, samen met bijv. Live Messenger... toch?
Tools > Options > check for new messages every XX minutes (default is 30 minutes)

Windows Live Mail is het Mail programma dat bij Live Essentials zit, samen met bijv. Live Messenger... toch?
Tools > Options > check for new messages every XX minutes (default is 30 minutes)

''Ik heb al geprobeerd het zoek frequentie te verhogen maar zonder succes''

en ja het is dat programma omdat het 't enige programma is dat fatsoenlijk bleek te werken met Outlook Express contactpersonen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan