live mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

so10070

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2014
Berichten
419
Ik weet niet of ik hier juist zit met mijn vraag.
Heb nieuwe pc van mijn werk gekregen. Baas heeft live mail geïnstalleerd en heeft voor mij ook een account aangemaakt, maar is het paswoord vergeten. Ik kan op geen enkele manier een standaard paswoord terug krijgen zonder 100-den schermen van Microsoft te moeten doorlopen met zogenaamde "beveiligingsvragen". Kan ik op een EENVOUDIGE manier mijn paswoord resetten en dit (indien via mail verstuurd) naar, bijvoorbeeld, op mijn gmail laten toekomen?
Ongelooflijk bedankt als jullie mij kunnen helpen. :(
 
waar eindigt je email op? jenaam@????.com/nl ? Als het hotmail is, ga naar hotmail.com. Als het gmail is, ga naar gmail.com. Als het outlook is, ga naar outlook.com.

Laat even weten wat er staat.
 
Ter informatie verder. Hotmail bestaat niet meer maar je kunt er wel nog mee inloggen. Hotmail is outlook.com geworden.

En ja dat is nou net de beveiliging, maar goed ook, anders kan iedereen je gegevens kapen. Je kunt je paswoord zeker resetten als alles van jou is en je weet de antwoorden dan kan dat. Maar als je baas die antwoorden heeft gegeven moet je het hem maar vragen. Dat gaat je helaas dan niet lukken. Dus vraag maar een nieuw email adres aan dan, zeg maar een 2e adres.
 
de mail eindigt op @live.com. Vreemd is dat er soms ook naar mijn gmail gevraagd wordt in de zin van "om zeker te zijn dat jij dit bent vul je het e-mailadres aan N*******m@gmail.com? :(
 
https://login.live.com/

Volgens mij is dat niet goed maar dit moet zijn iemand@outlook.com

Het is normaal gesproken iemand@live.nl met de nadruk op nl en niet .com

Ik denk dat het daar fout gaat.

so10070. Ja, je moet alles invullen anders gaat het echt niet lukken. :(

Volgens mij kun je ook nog ergens een 06 nummer opgeven of zo dat je een sms krijgt met een code.

Maar via mail code kan ook dus
 
Laatst bewerkt:
Heb uiteindelijk de smartphone terug op fabrieksinstelling gezet en heb me dan "officieel" met mijn hotmail-account aangemeld. Ok, alles terug installeren. Maar dit leek me de beste optie. Bedankt voor de suggesties! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan