live messenger aangemeld op een andere PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

florisz

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2006
Ik heb een live account puur voor mijn Samsung i600 om te mailen(push) en te chatten.
Deze account gebruik ik dus nooit op een andere pc behalve dat ik heel af en toe via webmail(op een veilige pc) inlog om wat grotere mails te beantwoorden.(zonder daar inlog gegevens op te slaan)
De laatste tijd krijg ik steeds vaker de melding in live messenger op mn i600 met:
'je bent afgemeld, omdat je op een andere computer hebt aangemeld'.
Allereerst natuurlijk zo snel mogelijk mijn wachtwoord en de wachtwoord vraag gewijzigd.
Dit heb ik in 2 maanden tijd nu al een paar keer gedaan en toch wordt ik elke keer weer afgemeld met de melding dat ik op een andere computer aangemeld ben.
Hebben meer mensen hier last van? en
Heeft iemand een tip waar ik nu nog zou kunnen checken?

Florisz

Hey Floris,

Is er een mogelijkheid dat jij perongeluk(?) het wachtwoord hebt opgeslagen op die computer waarbij er iemand anders vervolgens zijn mail wilt checken en op het account van jou komt? (Lijkt mij vreemd maar toch)

Windows live messenger mobile aangemeld op een andere pc

Ik geloof dat ik het probleem zelf gevonden heb.

Een tijdje geleden heb ik een mail naar Microsoft gestuurd met de mededeling dat de Windows Live messenger Mobile in Windows Mobile(WM5 en 6) telefoons zo niet gaat werken als je elke keer wordt uitgelogd en handmatig weer moet inloggen, als je bijvoorbeeld door een parkeergarage gelopen bent(zonder ontvangst) of als je even de kelder bent ingelopen(waar eveneens geen (gprs)ontvangst is.

Warempel was het afmeld probleem daarna ineens opgelost en ging mijn messenger nagenoeg nooit meer offline.

Wat ik nu gemerkt heb is als ik Windows Live Messenger Mobile op mijn telefoon gewoon stop als proces (via task manager) dan blijf ik gewoon online. Zelfs na een half uur was ik nog online(in de buddy lijst van een vriend van me gecheckt)
De ultieme test was nu:
- Via gprs inloggen
- Windows Live messenger Mobile afsluiten (niet afmelden)
- Telefoon functie uitzetten
- wifi aanzetten
- Windows Live messenger Mobile opstarten en aanmelden. Whola fout melding: 'Je hebt je aangemeld bij Windows Live messenger Mobile op een andere pc'. Ik kan dan met geen mogelijkheid meer aanmelden, de melding blijft komen.
- Vervolgens telefoon functie weer aangezet.
- Wifi uit
- aanmelden en whola weer aangemeld.

Waarschijnlijk krijg ik dus soms van mijn provider(vodafone) ook een ander ip adres en daarna komt de melding 'je hebt je aangemeld op een andere pc'
Dit moet ik nog even testen met 'whatismyipaddress.etc'

Wat ik alleen heel vreemd vind is dat ik de enige ben die hier nu last van heeft.
Of ben ik echt de enige die 24/7 aangemeld is met messenger op z'n telefoon!?

Florisz

Laatst bewerkt:
Je hebt je aangemeld bij Messenger op een andere computer

Ik heb de melding weer dagelijks.
Heeft niemand anders hier last van?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan