Live messenger bestandsoverdracht scannen (Eset Smart Security)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edwin92

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
Hallo allemaal,
Weet iemand welke .exe ik in de Eset Smart Security folder moet selecteren om de bestanden echt te laten scannen die ik via bestandsoverdracht binnenkrijg? Als ik egui.exe kies krijg ik alleen maar de GUI van Eset Smart Security te zien.
Alvast bedankt.

En nog een gelukkig en gezond nieuwjaar!

Hallo,

Op de website van Nod32 zie ik een oplossing staan voor versie 3 van Eset Smart Security of Eset NOD32 Antivirus staan.
Ik weet niet welke versie heb, maar je kunt het eens proberen.

Succes :thumb:

Het is toch niet gelukt. Ik krijg na het verzenden van een bestand: De virusscan kan niet worden voltooid. Controleer de instellingen in Extra > Opties > Bestandsoverdracht.

Na zelf wat te hebben gespeeld ermee is het uiteindelijk toch wel gelukt, sorry voor het onnodig omhoog brengen van dit topic!

Na zelf wat te hebben gespeeld ermee is het uiteindelijk toch wel gelukt, sorry voor het onnodig omhoog brengen van dit topic!

Dat geeft helemaal niet, maar het is voor andere gebruikers die hetzelfde probleem hebben wel fijn om te weten, wat je precies veranderd hebt, waardoor het weer werkt :)

Ik heb zeg maar de pad naar ecls.exe (in ESET Smart Security folder) zelf via mijn pc geselecteerd en niet gekopieerd via de site. (wel raar, want het pad was gewoon hetzelfde) Daarachter heb ik de commands geplakt voor het automatisch opslaan van een .log file en een automatische clean actie. Zie de site die ik van profpc heb gekregen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan