Live Messenger en mijn toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

AdVice

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2005
Berichten
217
Mijn PC werkt goed, alleen wanneer ik Messenger start en het inlogscherm moet worden ingevuld duurt het echt héél lang voordat de ingetoetste letters en cijfers op het scherm verschijnen. Ik dacht aan een besmetting. Intussen heb ik CCleaner en Hitmanpro al verschijdene keren gedraaid, veel rommel verwijderd maar geen resultaat voor Messenger. Als ik de registerfouten met CCleaner probeert te verwijderen lukt dat ook niet, er blijven steed ca 40 problemen halsstarrig bestaan. Oók heb ik geconstateerd dat ik niet in de veilige modus kan opstaren, het keuzescherm reageert niet op de cursortoetsen.
 
Laatst bewerkt:
Heb je dat ook wanneer je een bericht schrijft in Hotmail? DAt probleem heb ik namelijk. Ik dacht eerst aan een virus, maar misschien is het een groter probleem?

Sorry voor het niet hebben van een antwoord, maar ik dacht dat ik dit wel even moest vermelden:rolleyes:
 
De combinatie van alle problemen lijkt me toch meer te wijzen in de richting van één of andere besmetting. Noch met CCleaner, noch met Hitmanpro zal je dit volledig kunnen achterhalen. Daar zal je een log van HiJackThis voor moeten aanmaken en posten op een forum waar ze deze logs behandelen bvb. Nucia/ASO.nl of HiJackThis.nl
 
Heb ik inmiddels gedaan. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Bedankt!
 
Misschien vraagt alles bij elkaar veel van je geheugen, ik heb dit probleem namelijk alleen als ik hotmail.com benader en het wachtwoord snel intyp, na een vertraging van ca. 2 seconden verschijnen pas de *** die corresponderen met het aantal ingegeven karakters.

Kijk is bij je CPU gebruik of die heel hoog is als je messenger opent?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan