live messenger heeft rare trekjes..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borrelnoot

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2006
Berichten
804
Hoi,

Al een hele tijd heeft live messenger op mn pc rare trekjes, en voordat ik de boel opnieuw ga installeren, wil ik weten of er misschien iets anders nog aan te doen is..

het probleem: tijdens het gesprek met iemand ( zonder cam ofzo ) ineens " bevriest ( of bevriezen, als ik meerdere gespreksvensters open heb staan ), mn gespreksvenster, zelfs de menu bovenin ( met bestand, opties, help, enz.. ), verdwijnt dan voor een paar seconden. nog vreemder is dat er heel heftig een uitgaande signaal het net op gaat tijdens de bevriezing ( te zien aan het zonealarm icoontje ). ik kan dan niks meer typen, overige applicaties zoals internet explorer of een mediaspeler blijven het wel gewoon doen. na 20 seconden gaat t uitgaande signaal weer weg, en kan ik weer verder msnen..

het volgende heb ik gedaan:

op virussen gescant met Avast
op spyware gescant met ad-aware, zonealarm spyware scanner, spybot en a-squared
op andere fouten gescant met ccleaner, zowel met de cleaner, als met de register scanner,
en met registry mechanic.

alle programma's vonden geen virussen / spyware/ overbodige troep of registerfouten. ook defragmenteer ik de pc regelmatig met O&O. opstarten van de pc zelf gaat wel snel en normaal, zonder dat de boel " bevriest " .

wie o wie kan me helpen, alvast bedankt ! :D
 
dat is een laatste redmiddel, wat ik dus al zei :)

maar misschien heeft iemand een "tweakje " ervoor ofzo, vandaar dat ik het ook hier vraag. Heb wel niet live messenger hersteld, maar dat haalde weinig uit.
 
is naar mijn idee niks moeilijks aan;

Wat ik met mn vraag probeer te bereiken, is of dit een vaker voorkomend probleem is, wat de oorzaak is waarom de boel voor een aantal seconden bevriest, en waarom er een heftige uitgaande signaal het net op gaat terwijl livemessenger " bevroren " is, of daar iets aan te doen is ( op een herinstallatie na, tegenwoordig heb je registertweaks, en misschien weet iemand er 1. het zou zo maar kunnen ;) ) Niet dat ik later na een nieuwe installatie weer met hetzelfde euvel zit :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan