live messenger, ik kan me ineens niet meer aanmelden

• Onderwerp starter Onderwerp starter hank
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hank

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2004
Ik gebruik live messenger essentials al een paar maanden en sinds enkele weken lukt het me ineens niet meer om me aan te melden. Heel soms lukt het wel en wat er dan gebeurt is ook heel vreemd:
ik zie mijn contacten niet meer online staan, iedereen is altijd offline terwijl ze WEL online zijn (er is niemand geblokkeerd).
als ik iets naar iemand typ en op enter druk dan staan de letters in het rood weergegeven, dus dat bericht komt niet aan bij diegene
Niemand ziet dat ik online ben
Maar ze kunnen me wel een bericht sturen en dat ontvang ik dan WEL

bij het vergeefse aanmelden volgt error code 80072f19

Wanneer ik me aanmeld via Hotmail, zie ik WEL anderen online en heb ik geen enkel probleem, maar de weergave van Messenger via hotmail is pover en ik heb daar erg weining mogelijkheden, ik kan bv. geen videogesprek voeren etc..etc...

Ik heb geprobeerd via de browsers Internet explorer en Firefox (die zijn beiden geinstalleerd)
Ik heb windows 7 op mijn laptop

Het vreemde is dat als ik me op iemand anders zijn computer inlog, totaal GEEN probleem heb. En als iemand anders zijn eigen ID inlogt op mijn computer, dat die ook geen probleem heeft.

Ik heb geprobeerd de systeem hersteller, maar vreemd genoeg kan ik daar maar drie dagen terug... verder staan daar geen oudere data bij, dus die optie is zinloos, want ik heb dit probleem al een week of 2.

Kortom.... wie kan me hiermee helpen!!
Alvast hartelijk dank voor je tijd en moeite!

Laatst bewerkt:
Heey heb hier meschien een site waar je een oplossing ziet,
het is al wel van een oudere versie maar meschien doet hij het wel
17 februari
Getting an error 80072f19?
The Dev Lead responsible for MSN Messenger connectivity sent me this very cool link. If you're getting an 80072f19 error when you try to connect to MSN Messenger, check out this site. Here's the best bit.

This worked for me:

Start IE & select Menu - Tools - Internet Options - Advanced
Under Security Section - Clear the "Check for server certificate revocation (requires restart)” check box

Start MSN Messenger beta 7 again & you'll have to issue your passport account information again. You'll receive one more error. Login again and it will work.
hier ook nog de link kijk hem maar is door http://messenger-support.spaces.live.com/blog/cns!8B3F39C76A8B853F!349.entry

:P

dank je, maar ik had deze ook al geprobeerd, het werkt niet. Nog steeds hetzelfde probleem

opnieuw installeren heb ik geprobeerd, zonder resultaat helaas

ook de foutcodes heb ik gegoogled, tot op heden nog steeds geen resultaat

heeft er misschien nog iemand en idee hoe ik dit probleem op kan lossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan