Live messenger (MSN) naam verandert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aloneal

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2011
Berichten
168
Hallo,

Ik heb live messenger via Windows essentials geinstalleerd.

Als een vriendin van me op de messenger haar naam verandert dan wordt dit bij mij niet weergegeven. Dit gebeurt wel op e-buddy. Ook bij andere contactpersonen van haar verandert de naam.

Ik heb de boel al eens gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd, maar zonder succes.

Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Ook zie ik geen mogelijkheid om mijn eigen naam in te stellen en te veranderen.

Hoe doe ik dit?

Alvast bedankt.
 
Het kan zijn dat jij een aparte naam voor har hebt ingesteld. (nickname). Dat is terug te draaien maar weet even niet hoe.
 
De procedure om dit te veranderen blijkt te zijn: rechtsklik op de naam en kies 'bijnaam bewerken'. Dan de bijnaam verwijderen en op 'enter' drukken. Die procedure heb ik doorlopen, maar het heeft niet geholpen. Op het moment dat ze mij weer aanklikte voor chat verscheen ze weer met de naam die ze dus niet had ingesteld.
 
Oke, het schijnt hiermee te maken te hebben dat mijn lieve vriendin (lees je mee?) een oudere versie van msn gebruikte dan ik. Ik had de 2012 versie van Windows essentials geinstalleerd. Deze heb ik gedeinstalleerd, en heb de 2009 versie weer geinstalleerd. Nu werkt alles weer zoals voorheen. Ik kan ook mijn schermnaam weer wijzigen. Nadeel is dat ik nu weer niet compatible ben voor hen op mijn lijst met een 2012 versie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan