Live messenger sluit zichzelf af

Status
Niet open voor verdere reacties.

KKOPPI

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
dat is alweer lang geleden een post op helpmij maar luistert:
sinds gisteren maakt live messenger mij erg pissig, het sluit zichzelf 5 seconden na aanmelding af. ik had dit probleem eerder bij de nieuwste versie dus ben ik terug naar versie 9 gegaan. sinds gisteren dit probleem dus weer:mad:

ik weet het al, waarschijnlijk heeft iemand je msn gehacket
het is simpel: hij/zij hacket je msn typt een bepaalde tekst onder je naam (ga die tekst nu niet geven anders kan iedereen die dit bekijkt dit doen) en telkens als je msn opent sluit hij zichzelf weer af!! dus de oplossing is kom erachter wie dit deed en doe die tekst weg (als je hem kan zien!)

ik weet het al, waarschijnlijk heeft iemand je msn gehacket
het is simpel: hij/zij hacket je msn typt een bepaalde tekst onder je naam (ga die tekst nu niet geven anders kan iedereen die dit bekijkt dit doen) en telkens als je msn opent sluit hij zichzelf weer af!! dus de oplossing is kom erachter wie dit deed en doe die tekst weg (als je hem kan zien!)

Als je een hotmail email adres hebt is dit te checken door
1. naar hotmail.com te gaan
2. rechtsboven aan op profiel te klikken
3. dan staat er links in het menu: gelinkt met. en daar onder messenger. klik daar op.
4. nu kom je op een pagina met alle msn naam wijzigingen van jou msn naam en msn afbeelding.
5. zoek hier als er ergens een update in je msn naam is geweest met rare tekens die je niet zelf gedaan hebt, is dit het geval dan is het verhaal hier boven van toepassing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan