Live messenger start bij openen Live mail.

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoopTwente

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2012
Hallo Allemaal.

Ik gebruik Windows 7 en daarbij ook o.a. 2 onderdelen van Windows Live Essentials,
te weten Live Mail en Live Messenger (Versie 2011, Build 15.4.3538.513).
Sinds kort wordt het inlogvenster van messenger opgestart als ik het mailprogramma opstart.
Dit ondanks messenger reeds opgestart is.
Tevens is er een aanmeldicoon voor messenger in de menubalk van livemail bijgekomen (zie bijlage)
Iets dat tot voor kort niet het geval was.
Er irritant en dit wil ik weer aanpassen naar de oude situatie.
Heb bij de opties van messenger en mail gekeken maar kan daar niets vinden.
Weet iemand van jullie de oplossing..??

TNX alvast.......
Knipsel.JPG

Ik heb voor het eerst dat programma opgestart (werk gewoon met Hotmail eigenlijk) en bij mij is dat aanmeldicoon voor het programma zelf, niet voor Messenger? Het enige wat over Messenger gaat is de knop 'Chatbericht' en die kan ik niet eens aanklikken. Misschien is het een verschil tussen online en offline werken?

test.jpg

Bij Hotmail krijg ik juist wel Hotmail-Messenger en bij Live Mail juist niet. Voor Hotmail: Gewoon bovenaan op 'Messenger' klikken en dan op 'Afmelden bij Messenger'.

Laatst bewerkt:
OkashiChan,

Excuus dat mijn reactie even op zich heeft laten wachten. Ben even elders geweest....

Het probleem is in elk geval opgelost.
Live-Mail kwam tijdens de start met het messenger-inlogvenster met daarin een oude mailadres vermeld dat ik in het verleden
ooit gebruikt heb. De reden hiervan is mij niet duidelijk maar daarvan had ik dus nog de inloggegevens.
Ik heb gewoon ingelogd, en vervolgens weer afgemeld en vanaf dat moment was het probleem opgelost.

Wat de oorzaak/reden ed. is weet ik niet maar het werkt weer zoals ik het wil.

Heel veel TNX voor het meedenken en groetjes.........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan