Live Messenger veroorzaakt stopfout!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luigino

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2008
Hallo, ik ben een student van 18 jaar, heb deze pc al dik 5 jaar en het wordt opzich wel tijd voor een nieuwe, maar dat kan nog even wachten! Ik heb al sinds maart 2008 last van msn die telkens spontaan uitgaat als ik op msn zit. Ik kan zelf wel goed overweg met pc's en heb vaak dingen geprobeerd ertegen, ik heb het geprobeerd opnieuw te installeren, oudere versies te installeren, het compleet erafhalen en dan opnieuw installeren, maar echt niets helpt. Het extra rare feit is dat het nooit 'crasht' als ik op status "offline weergegeven" met anderen chat, maar zodra ik online kom (varieert heel erg, soms 10 tellen later, vandaag een halfuur later) valt ie gelijk uit.

Ik snap er echt helemaal niets van en ik heb er nou echt schoon genoeg van! Van mijn laatste melding heb ik dit opgemerkt en opgeschreven. Windows beschrijft het als een stopfout, Q322205, ik heb die zelf al gegoogled, veel kwam er niet uit, voor de rest deze site: http://support.microsoft.com/?kbid=322205 maar die is niet echt van toepassing, omdat Live Messenger ten eerste niet een nieuwe software op mijn pc is (al meer dan 3 maanden). Dus voordat ik systeemherstel etc. ga gebruiken zou ik graag anderen om hun hulp en advies willen vragen, voordat ik al mijn bestanden zomaar even kwijtraak aan een mogelijk niet werkende oplossing.

Je bestanden raak je heus niet kwijt door systeemherstel. Bovendien is een backup maken soms echt nodig.

En dat zou een eerste optie zijn die ik zou proberen in dit geval. Doe het zo snel mogelijk, hoe sneller je het doet hoe groter de kans dat je nog een herstelpunt in maart hebt.

Anders is het een dieperliggend probleem dat door windows zelf wordt veroorzaakt en helpt het herinstalleren van msn niet zomaar.

Heb je de pc al gecontroleerd op spyware?