live messenger zie bij lage

  • Onderwerp starter sjoerd1981
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo sinds 2 week heb ik ineens als ik een mail verstuur ontvang de persoon die ik,een mail stuur een snelkoppeling met foto van facebook ..maar heb niet eens facebook hoe kan dat,,,en hoe haal ik het weg heb de update van de nieuwe hotmail nog niet uitgevoerd.ScreenShot119.jpgdus werk nog met de ouwe wetse mail

groetjes sjoerd
 
Hoi Sjoerd,

Is gewoon reclame, daar hoef je niet op te letten. Je kunt rechtsonderin klikken op Uitschakelen.
Overigens is de screenshot die je toont van Outlook.com; Microsofts webmaildienst en niet van Windows Live Messenger.

(kortom: je hebt al wel de update uitgevoerd van Hotmail)
 
Laatst bewerkt:
Eagle Creek

Vind het wel erg lastig als ik mij vriendin mail krijgt ze ineens die snelkoppeling met de mail mee,,,persoon staat zelf wel in mijn hotmail lijst , dus idereen die ik mail krijgt die snelkoppeling er bij...
 
Wat jij toont staat niet IN de mail maar NAAST de mail. Het is reclame die "inhoudsafhankelijk" kan worden getoond. Het is dus niet iets dat je meestuurt.

Rechtsonderin zie je een F-je en een Vogeltje. Daar kun je ook instellen of dat je inhoud uit Facebook wilt tonen. Klik op dat F-je, klik op Meer informatie of klik op Uitschakelen om hier e.e.a. aan te veranderen. Dit zal de persoon in kwestie zelf echter ook moeten doen.
 
Ja heb de persoon nu uit mijn hotmail gehaald maar als ik mail verstuurd dan komt het toch nog bij de personenen te staan die dat niet hebben uitgevinkt erg lastig..als ik nu zelf fb zou aanmaken kom ik daar dan te staan , inplaats van die vrouw die nu word verstuurd...
 
Ik snap je niet zo goed. De persoon die daar staat, dat is de juiste geadresseerde toch?
 
Nee ik stuur een mail en de persoon die je op de foto zie,,,die word dan meegstuurd , dus de persoon die de mail krijg mijn vriendin ziet steeds die foto naast de mail staan , nu heb ik hem ook even een mail naar iemand anders gestuurd die ...ook de nieuwe versie van hotmail er op heeft staan en die krijgt naast mijn mail ook deze dame staan..ze heeft een keer mijn instelling veranderd , inverband dat ik het zelf niet snapte , maar nu als ik dus mail stuur word het steeds meegestuurd en helaas heb ik haar nog niet weer gesproken hoe ik het eventueel weer kan veranderen vandaar mijn vraag
 
Ja is een bekende is mijn schoonzus..dus ze stond gewoon in mijn hotmail lijst heb haar nu even verwijderd en hopelijk dat het nu niet weer word meegestuurd
 
Hoewel gekoppeld aan mijn Facebook (want die heb ik wel), geen foto zichtbaar.
 
Bedankt dus het is nu goed, dan kan ik dus de vraag als opgelost doen . nog een hele fijne nacht daar aan die kant
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan