@Live.nl adres in outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

meloen82

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Hoi allemaal,

Ik heb net een live.nl adres aangemaakt en die wil ik graag kunnen openen in outlook express. Ben naar oulook express gegaan > extra > accounts > toevoegen > e-mail. Heb mijn naam ingevuld, e-mailadres maar kom niet niet verder. Nu moet ik de e-mail servernamen invullen maar ik niet wat ik er neer moet zetten (hij vult ze niet automatisch in zoals bij mijn oude hotmail-adres wel gebeurde). Wij weet wat ik moet doen??

Alvast bedankt!!

Groetjes Milou

In het venster waar je de server voor pop3 en smtp moet invullen is ook een klein venstertje met "klap-menu". Selecteer daar HTTP, in plaats van POP3.

Moet ik bij "provider van HTTP e-mailservice" Hotmail kiezen?? Zoja (dan wordt de server automatisch ingevuld). Wat moet ik precies bij "accountnaam" invullen??

Laatst bewerkt:
Ik heb hieronder drie plaatjes. In het derde vul de gegevens van je Hotmai-account in.

Bijlagen

• OEHOT_A.jpg
    OEHOT_A.jpg
    23,1 KB · Weergaven: 364
  • OEHOT_B.jpg
    OEHOT_B.jpg
    24,1 KB · Weergaven: 308
  • OEHOT_C.jpg
    OEHOT_C.jpg
    29,3 KB · Weergaven: 290
Ik heb net alles igevuld maar als ik probeer de mappen te downloaden krijg ik de melding dat lezen van gratis emailaccounts via outlook express niet meer is toegestaan. Betekent dit dat lezen via outlook express (voortaan) onmogelijk is GRRRR?? Of is er toch nog een mogelijkheid??

Groetjes Meloentje

O jee...:o even vergeten. Inderdaad is dat door Microsoft afgeschaft (ik dacht het begin van dit jaar). Je moet een Hotmail Plus, nu dus Windows Live Mail Plus account hebben. Kost bijna 20 Euro per jaar, dacht ik.

(Ik heb het dus.)

Ik zie het al. Deze opzie is alleen mogelijk bij hotmail plus (de betaalde versie) BALEN!!

In ieder geval bedankt voor jullie hulp!!

Groetjes Meloentje

Hoi allemaal,

Ik heb net een live.nl adres aangemaakt en die wil ik graag kunnen openen in outlook express. Ben naar oulook express gegaan > extra > accounts > toevoegen > e-mail. Heb mijn naam ingevuld, e-mailadres maar kom niet niet verder. Nu moet ik de e-mail servernamen invullen maar ik niet wat ik er neer moet zetten (hij vult ze niet automatisch in zoals bij mijn oude hotmail-adres wel gebeurde). Wij weet wat ik moet doen??

Alvast bedankt!!

Groetjes Milou

Live nl account

je moet voor de servers ingeven : pop3.live.com en smtp.live.com poort voor inkomende email 995 poort voor uitgaande email 25 en beide ssl vereist JA aanvinken.

Groeten Henk Flederus

Laatst bewerkt:
Topics uit 2006 zijn niet actueel meer en mag je met rust laten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan