Live radio?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa3ajt

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Ik kan hier in een kuuroord in Roemenie wel de wedstrijd zien vandaag, maar geen Nederlands commentaar. Ben aan t zoeken gegaan naar een live-radio station als geluid bij de beelden (in het Nederlands uiteraard) op internet: je weet wel: laptopje bij tv. Heb een continu internetlijn, dus de kosten tellen niet.

Wordt het commentaar misschien door een station live op internet gezet? en zo ja: wat is de url?

Wereldomroep geeft alleen wat achterafcommentaar...

Ben benieuwd. Misschien hier verkeerde plaatst: dan wil er missien iemand deze vraag verplaatsen...

Alvast bedankt!

Je zou het eens op www.omroep.nl kunnen proberen, mogelijk dat ze daar een livestream hebben.

Houd er wel rekening mee dat een livestream veel trager is, dus als er gescoord is dan juigen de mensen op de stream soms 6 of meer seconden later.

Laatst bewerkt:
welke zender?

Bedankt! Ik heb nu een favoriet gemaakt vanm Radio 1 en 747AM, maar nu is er een ander probleem: in een on-line radiogids is voor mij niet helder te krijgen WELKE OMROEPZENDER het live-commentaar geeft. Misschien een Belgische zender ook goed.
Wil iemand voor mij in z'n gids kijken?

Dus : zenders vangen kan (inderdaad wat later commentaar...) maar welke verslag?

Groetjes.

eindresultaat...

Het geluid van hhttp://members.home.nl/leukestart/webradio/radio1.html was uitstekend en zoner haperingen: 21 kb snelheid was vereist, maar een vrij grote buffer. Gevolg: 14 seconden vertraging!!

Dat was niet om te doen, een paar seconden was nog om te doen, maar zoveel niet. De door Mirandaonline genoemde stream (bedankt voor de moeite!) was wat sneller (seconde of tien vertraging)), maar deze internetverbinding kon het niet bijhouden en de buffer moest telkens volgeladen worden en dan heb je gauw lastige haperingen. Gebruik een 56 KB modem, maar server had maar snelheid van 31kb.

Geef mij de ruime breedband thuis maar...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan