Live update werkt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi, ik weet niet of ik hier door mag gaan:

Na alles weer werkende te hebben wilde ik ook Norton Utilities 2002 er weer opzetten. De installatie lipe echter vaqst bij installatie Speeddisk. Ik dacht: nou dan maar geen Norton Utilities. Maar via SOFTWARE is het niet te verwijderen, want de UNINSTALL is niet goed (afgebroken istallatie). Bestaat er ook een removalTool voor Norton Utilities 2002????

Wat een gepiel met Norton, als het niet goed gaat (als het werkt ben ik tevreden).

Pablo

Hoi,

Die had ik gezien, maar teveel registergedoe. ik ben bang dat ik dan iets van NIS2003 meeverwijder. Ik laat het zo; alles werkt nu. Hopelijk ook LIVEUPDATE, want daarmee is alles begonnen.

Vermoedelijk heb je geen herstelpunt gemaakt voordat je Norton Utilities 2002 installeerde, anders was dat nog een optie. Afijn, als die NIS 2003 maar werkt, da's belangrijk. :)

Nou, ik zal er mee moeten leren leven. De LiveUpdate werkt niet automatisch, want die van 5-4 komt niet binnen. ik ga het vanaf nu dan maar handmatig doen. Jammer, maar ik weet niet meer wat ik zou kunnen doen.

OK, het had te maken met de geplande taken van WINDOWS. Daar stond als checktijd 's avonds. Ik heb die tijd aangepast en nu komt alles gewoon binnen. Ik heb alles voor niets gedaan. Maar ja, nu hebben we weer iets geleerd.

Via Start/Alle Programma's/Bureau-accesoires/Systeemwerkset/Geplande taken, rechtsklik op Symantec NetDetect/Eigenschappen, tabblad Schema, aldaar kan je idd een en ander instellen, maar als je nog klikt op Geavanceerd kan je die controletaak op een aantal uren zetten hoe vaak gecheckt moet worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan