Live webbrowser in powerpoint presentatie 2013 en 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

walin026

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2015
Berichten
5
Hallo,

Voor een diapresentatie in een voetbalkantine wil ik deze link:

http://kantine.voetbalnederland.nl/live.html?c=17

in een powerpointpresentatie gebruiken. Op de betreffende dia is dan "live" de internetpagina te zien. De dia is 30 seconden te zien en gaat dan weer over in de volgende dia.

In PP 2013 krijg ik het niet voor elkaar ivm een ActiveX blokkade. In PP 2003 heb ik het nog niet geprobeerd, maar dat is de PP versie die bij de voetbalclub wordt gebruikt.

Wie heeft de oplossingen?


Groeten,

Sjouke
 
André,

Bedankt voor de sites. Trendmaster kende ik al en ook al op die manier geprobeerd. Het punt is dat ik een ActiveX blokkade krijg. Daar nog tips over?


Groeten,

Sjouke
 
Astra en Tijs,

Bedankt voor je reactie. Probleem is er helaas niet mee opgelost.

Misschien kun je zelf eens proberen in PP 2013 een webpagina live te zetten met "Web Page". En als je dat lukt mij die presentatie te mailen?


Sjouke
 
Ik werk nog altijd met 2010 en kan dit bijgevolg niet uittesten voor jou. Spijtig.

Groetjes,
Astra
 
Hoi Astra,

Mag ook in 2010. Gaat mij er om of iemand dit lukt te doen en dat ik kan zien hoe.


Groeten,

Sjouke
 
Hallo Walin026,

Ik heb dit nu uitgetest in mijn PP 2010 en geen problemen ondervonden.
Bij het afspelen van de presentatie kreeg ik wel eerst een waarschuwing ivm ActiveX maar heb dit uitgeschakeld in de opties van het Vertrouwenscentrum.
ActiveX instellingen : "Alle besturingselementen zonder beperkingen ..." + "Veilige modus" aangevinkt.
Berichtenbalk: "Nooit informatie over geblokkeerde inhoud weergeven" aangevinkt
Instellingen voor bestandsblokkering: niks aangevinkt.

In bijlage de presentatie met mijn website.

Groetjes,
Astra
 

Bijlagen

  • Webpage.zip
    25,2 KB · Weergaven: 44
Hoi Astra,

Bedankt voor je reactie. Je PPP zal ik gaan bekijken. Resultaat hoor je uiteraard nog!


Groeten,

Sjouke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan