live webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

farfar13

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Ik wil een live webcam op onze web zetten en ik heb dat ook gedaan met het programma mallega ik heb het al op het netwerk van het school maar het probleem is dat je wel beeld voor paar minuten hebt en na paarminuten is het beeld weg en moet je het venster van websit e opnieuw openen om weer beeld te krijgen , mijn vraag is hoe moet ik dat voor komen om niet meer opnieuw het venster te hoeven openen wat is mijn fout ????

heb je dit wel gelezen daar??

Tips:
- Megellan vraagt veel capaciteit van uw computer. Zet hem dus bij voorkeur op een computer waar U verder niks mee doet
- Hou de beeldkwaliteit niet al te hoog om een vloeiend beeld te kunnen sturen, maar ook voor uw bezoekers om een vloeiend beeld te ontvangen
- In Windows XP treden er makkelijk conflicten met webcamsoftware op. De-installeer dus eerst altijd alle oude camdrivers voor U een nieuwe cam installeerd
- Cams met zoom/volg opties zoals die van Logitech voeren deze functies automatisch uit als U ze gebruikt in megellan
- U kunt geen twee programma's tegelijk dezelfde cam laten gebruiken

hahahah
ja man ik heb al gelezen ,maar als nog heb ik er problemen mee

heb je dit wel gelezen daar??

Tips:
- Megellan vraagt veel capaciteit van uw computer. Zet hem dus bij voorkeur op een computer waar U verder niks mee doet

dit is natuurlijk de oorzaak en zeker in de school

Ja zou best kunnen ik weet niet precies wat er op die pc draait en ik kan er ook niet op dit moment bij, maar in ieder geval bedankt …………… :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan