Livefeed van Facebook wordt niet geladen, of stopt na een x aantal berichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouterskurtt

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Ik heb al maandenlang last van het feit dat mijn feed in Facebook niet goed geladen wordt.
Soms lukt het wel, en als ik dan naar beneden scroll, na een x aantal berichten houdt het op, en krijg ik onderstaande foutboodschap in Facebook:

Ik heb al in alle mogelijke andere browsers geprobeerd, elke browser hetzelfde probleem. Ik heb al mailtjes gestuurd naar Facebook, maar ze doen er niks aan. Cache verwijderd, cookies verwijderd, ... Het is dus de pc-versie. Op mijn app gaat facebook zonder problemen en kan ik wel oneindig lang scrollen naar onder.

1734365435989.png
De overige berichten worden niet geladen: (hoelang ik ook wacht, en nadien krijg ik "Er is een fout opgetreden". Maar dit duurt nu al maanden.
1734365772303.png

Laatst bewerkt:
Naar welk e-mailadres heb je mailtjes gestuurd? Het is algemeen bekend dat Facebook zeer slecht bereikbaar is voor anderen, en dat je anders maar de weg moet volgen van hun invulformuliertjes, met een stille hoop dat iemand je probleem zal lezen.

Je kan het eens proberen op een andere computer. Het kan zijn dat er wat beveiligingssoftware roet in het eten gooit. maar voor hetzelfde geldt loop je tegen een bug bij Facebook aan, wat niet geheel ongewoon zal zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan