Liveupdate aanzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Jackal

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
Hoi Allemaal,

Ik heb norton 2005 av en nu wil ik automatische liveupdate aanzetten. Als ik naar deze optie ga, kan ik het wel aanvinken, maar hij onthoudt het niet. Verder draai ik windows xp sp2. Wie heeft een idee?

Groeten van The Jackal

Yep, handmatig gaat alles goed. Ik zou het alleen wel prettig vinden als ik er niet steeds aan hoef te denken.

Bedankt voor het meedenken.
Groeten van The Jackal

Wanneer onthoudt hij de instelling niet?
nadat je computer opnieuw hebt opgestart, of meteen al?

Kijk ´ns in je firewall of de processen van Norton wel toegang tot internet hebben. Sommige processen van Norton moet je ook serverrechten geven. Hoe het proces van Liveupdate heet weet ik zo ff niet, zit op m´n werk, kan dat niet nakijken.

Ga eens naar je configuratiescherm en daar naar live update en kijk eens in welke modus hij staat. Interactief of Express?

Laatst bewerkt:
Hoi Allemaal,

Tes eerste onthoudt Norton al gelijk de instellingen niet meer. Ik vink het aan bij opties en dan op ok, dan gaat hij gelijk naar het hoofdscherm. als ik wederom naar instellingen ga is het vinkje weg. Ook als ik in het hoofdscherm op liveupdate inschakelen klik gebeurt er niets. In mijn configuratiescherm staat het zoals in het plaatje. Interactief dus. Ik zit achter een router en modem mt alles dicht en geen Firewall. Heb die wel gehad maar die had geen functie. er kwam al niets doorheen. Wel kan ik gewoon liveupdate handmatig uitvoeren, liveupdate starten en alles binnen halen.

Wie weet nog iets?
Oja, op mijn tweede pc heb ik exact de zelfde norton staan en daar doet liveupdate het wel automatisch :confused:

Groeten van The Jackal

Mischien een idee om Live Update er even opnieuw op te zetten??

Als ik bij symantac liveupdate download en wil installeren zegt hij dat er al een nieuwere opstaat en niet verder zal gaan.
Liveupdate zelf is verder ook wel goed, maar hij doet het niet automatisch.

Groeten van The Jackal

Als de oorzaak niet te achterhalen is, zou je Norton via configuratiescherm/software kunnen verwijderen. Dan met de verwijdertool van Symantec ervoor zorgen dat alles wat met Norton te maken heeft ook echt van je computer af is en dan weer opnieuw installeren.:)

Ik had het probleem voor een format op de pc en nu ook na de format. Op een andere pc staat de zelfde van de zelfde cd, en daar werkt het wel. Ik denk dat ik het niet opgelost krijg.

In ieder geval, bedank voor het meedenken iedereen.
Groetjes van The Jackal

Is nog niet opgelost.
Heb er nu norton internet security opstaan en daar doet alles het wel. Helaas, maar het is onopgelost gebleven.

Allen bedankt.

Groeten van The Jackal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan