Liveupdate en taakplanner XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

nullenaar

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2002
Hallo,

Kan iemand mij uitleggen of de auto live update van Norton nu wel of niet werkt in XP.
Ik wil inloggen in windows zonder wachtwoord.
Klopt het dat de taakplanner alleen werkt wanneer je inlogt in windows onder een gebruikeraccount?

Dank alvast

Live update werkt hier gewoon onder XP, voor norton 2002 en 2003.

Al het niet werkt verwijder dan de taken in Geplande taken in je gonfiguratiescherm en maak ze opnieuw aan in Norton.

re

Wanneer ik in de taakplanner alle taken verwijder en in norton autolive update weer inschakel staat deze weer gewoon in de taakplanner.

Wanneer ik in de taakplanneer de uitvoertijd afwacht gebeurd er niets .wel schiet de tijd voor de volgende taak door (om de 5 minuten)
Wanneer ik een taak handmatig toe wil voegen moet ik een wachtwoord toekennen die gekoppelt moet zijn aan mijn windowswachtwoord, en dat wil ik nu juist niet
Het werkt echter wel op die manier

Re: re

Geplaatst door nullenaar
Wanneer ik in de taakplanner alle taken verwijder en in norton autolive update weer inschakel staat deze weer gewoon in de taakplanner.
Ja, Norton maakt gebruik van de Taakplanner van Windows.
Hij werkt alleen met open internetverbinding.
Maar afhankelijk van je installatie van Norton doet ie het dan wel of niet automatisch, live-update.
Hier zijn twee pc's met XP, op de ene doet ie het wel, op de ander niet automatisch.

Re: Re

Geplaatst door nullenaar
Wat is een open internetverbinding?

Norton voert alleen een Live-Update uit als je op internet bent!
Heb ook al geprobeert wat Wim1960 voorstelde?
Als je deze verwijdert in taakplanner, sluit je pc af en start dan weer op. Ga dan naar taakplanner en klik dan op uitvoeren. Er staat volgens mij ook ergens een code onder details (0x..) Aan deze code kan je zien of het goed is gegaan of niet!! Maar weet hier het fijne niet meer van aangezien ik deze niet heb. Hopelijk heb ik je nog meer op weg geholpen. Succes :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan