LiveUpdate Norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

ghaerden

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2005
Berichten
6
Hoi,

Sinds enkele dagen heb ik problemen als ik een LiveUpdate wil doen van Norton.
Ik krijg steeds volgende boodschap :
"De update is niet voltooid.
Details:Volgende bestanden zijn niet bijgewerkt door LiveUpdate:
Bestand:C\Program Files\Common Files\Symantec
Shared\CCWEBWND.DL1"

Kan iemand mij hierbij helpen ?

Geert
 
Zal niet zo'n probleem zijn aangezien we niks meer van vraagsteller horen.
 
ghaerden zei:
Hoi,

LU1812

mvg,
Geert


De oplossing is dus "Symantec programma verwijderen en opnieuw installeren"

Heb ik ook gehad. Het heeft te maken met het feit dat OF het te verwijderen programmaonderdeel is defect OF het nieuwe onderdeel is onjuist.

Ik heb eerst een tijd niets gedaan omdat ik dacht er komt vanzelf wel een nieuw programma, maar na een maand had ik het probleem nog steeds. Toen de aangegeven oplossing uitgevoerd en zie na die tijd was het probleem weg.
 
JaapJvanVeen zei:
De oplossing is dus "Symantec programma verwijderen en opnieuw installeren"

Heb ik ook gehad. Het heeft te maken met het feit dat OF het te verwijderen programmaonderdeel is defect OF het nieuwe onderdeel is onjuist.

Ik heb eerst een tijd niets gedaan omdat ik dacht er komt vanzelf wel een nieuw programma, maar na een maand had ik het probleem nog steeds. Toen de aangegeven oplossing uitgevoerd en zie na die tijd was het probleem weg.

Beste Jaap,

Het is misschien een domme vraag maar hoe kan ik het verwijderen en daarna opnieuw installeren ? Heb het programma gedownload via de website van Symantec.

Geert
 
Electronic Service Delivery

Bij het installeren vanaf het internet is er de mogelijkheid om te opteren voor Electronic Service Delivery. Ik heb op mijn systeem een bestand staan genaamd NAV10ESD_nl.exe dit is de 2004 versie.
Dit is een pakket met het complete installatieprogramma.

Heb je dit programma niet dan kun je proberen het opnieuw gratis te downloaden als je het programma korter dan 3 maanden in gebruik hebt. Misschien lukt het ook na drie maanden.

Heb je dit of vergelijkbaar programma niet op je systeem staan dan moet je een nieuw pakket kopen.

In het allerlaatste geval zou ik het bestand dat fout gaat van het systeem verwijderen en dan nogmaals proberen of het lukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan