lnk.bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

J.B.G.

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2006
Berichten
71
op mijn bureaublad en in menu start kan ik geen een snelkoppeling openen als ik ze open

worden ze weergegeven als" lnk.bestand" en kan die dan niet openen windows kan het

bijbehorende bestand niet vinden
 
Rechtsklik met je muis op zo'n snelkoppeling en kies "Eigenschappen". Kijk wat er staat in het venster naast "Doel". Klik daarna eventueel op "Doel zoeken""; krijg je nu het exe-bestand te zien van het programma waarnaar de snelkoppeling verwijst?
 
Probeer het volgende:
Start -> Uitvoeren -> cmd /k assoc .lnk=lnkfile

Kijk of dat het probleem oplost.

Tijs.
 
Rechtsklik met je muis op zo'n snelkoppeling en kies "Eigenschappen". Kijk wat er staat in het venster naast "Doel". Klik daarna eventueel op "Doel zoeken""; krijg je nu het exe-bestand te zien van het programma waarnaar de snelkoppeling verwijst?
 
hoi

ja hij geeft het goede doel aan

als ik in de map van het bestand een snelkoppeling aanmaak
wordt die goed weergegeven.

Maar wil ik hem dan op mijn bureaublad plaatsen geeft hij aan de doellocatie ondersteund geen lange bestandsnamen.

Ik heb ook twee bureaublad locaties een orgineel waar bijna niets opwerkt ik vemoed op C"/ bureaublad

en een op C:\Documents and Settings/Administrator/buroblad als ik vandaar uitwerk gaat alles goed

joop
 
ik heb het gekopieerd en in uitvoeren geplakt maar het werkt niet ik heb een probleem

met mijn buro blad maar wat

ik ben ook de functie " snelkoppeling maken<kopieren naar bureaublad> " kwijt
 
ik heb het uitgevoerd pc is wel weer wat sneller maar het snelkoppeling lnk.bestand is er nog steeds ook is de functie "kopieren naar bureaublad<snelkoppeling maken>" niet terug
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan