lnk pictogram op het blad van het bureau

• Onderwerp starter Onderwerp starter Botje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Botje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 apr 2004
Zet de extensie dan maar snel terug! Dat is namelijk de extensie van snelkoppelingen, daar is helemaal niks vreemds mee.
(typ er wel .LNK achter in kleine letters, het eerst lettertje is dus een kleine letter L.)

Oke, als je dat gedaan hebt, duiken we samen gezellig het register in! :D

Ga naar Start.
Klik op Uitvoeren...
Typ in het vakje regedit en klik op ok.

Je ziet dat er nu een scherm opent. Zoals in de gewone verkenner, met mapjes enzovoort...

Ga naar de map HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\.
In de map classes zit een waslijst van andere mapjes, probeer hierin de map lnkfile te vinden. (staat bij de L, niet bij de I).

Klik nu op deze map!
regedit-linkfile-nse-rest.gif

Je zou rechts nu een regel moeten zien staan, met NeverShowExt in.

Ik heb het gevoel dat die er bij jou NIET zal staan. Wat doe je dan:

Je klikt met rechts op een leeg gedeelte, je neemt nieuw >> tekenreekswaarde.
regedit-linkfile-nse-rest-newtek.gif

Noem deze NeverShowExt

Zorg ervoor dat het gedeelte rechts er komt uit te zien als op mijn eerste plaatje.

Sluit dan de registereditor en start terug op.

James :)

Hallo, ik heb t zelfde probleem,maar ik kom dus niet zoals je hierboven vertelt in het register,ik zit al de hele avond te prutten maar kom dus geen steek verder :(:(

Hallo, ik heb t zelfde probleem,maar ik kom dus niet zoals je hierboven vertelt in het register,ik zit al de hele avond te prutten maar kom dus geen steek verder :(:(

En waarom kom je niet in het register? Foutmelding? Of gebeurt er niets als je regedit intoets in het uitvoeren schermpje?

Ook even vermelden dat je reactie is afgesplitst van die andere vraag. Nu heb je dus je eigen onderwerp (topic). ;)

En waarom kom je niet in het register? Foutmelding? Of gebeurt er niets als je regedit intoets in het uitvoeren schermpje?

alles wat met een exe bestand moet/wordt geopend reageert ie niet op

trouwens het enige wqat ik met de pc ken doen is op internet :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan