Loading bar bij een web browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

winmac

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2009
Berichten
75
Hallo

ik ben op zoek naar de code om een loading bar te laten berken bij een web browser.
Hij staat wel in een status script bar, anders zou ik de code al heben, ik moet wel snel heben want maandag moet ik klaar zijn met het programma.
 
Even google
Code:
Private Sub WebBrowser1_ProgressChanged(ByVal sender As Object, ByVal e As System.Windows.Forms.WebBrowserProgressChangedEventArgs) Handles WebBrowser1.ProgressChanged
        ProgressBar1.Maximum = e.MaximumProgress
        ProgressBar1.Value = e.CurrentProgress
    End Sub
 
gewoon: dubbel klik op iets, ctrl+a, backspace en dan ctrl+v met die code die jij mij gegeven hat. gewoon waar hij hoort.
het zag er zo uit
Code:
Public Class online

    Private Sub WebBrowser1_ProgressChanged(ByVal sender As Object, ByVal e As System.Windows.Forms.WebBrowserProgressChangedEventArgs) Handles WebBrowser1.ProgressChanged
        ToolStripProgressBar1.Maximum = e.MaximumProgress
        ToolStripProgressBar1.Value = e.CurrentProgress
    End Sub
End Class
 
Laatst bewerkt:
Probeer dit eens
Code:
 Private Sub WebBrowser1_DocumentCompleted(ByVal sender As Object, ByVal e As System.Windows.Forms.WebBrowserDocumentCompletedEventArgs) Handles WebBrowser1.DocumentCompleted
        With ProgressBar1
            .Value = 0
        End With
    End Sub

    Private Sub WebBrowser1_Navigating(ByVal sender As Object, ByVal e As System.Windows.Forms.WebBrowserNavigatingEventArgs) Handles WebBrowser1.Navigating
        With ProgressBar1
            .Minimum = 0
            .Maximum = 50
            .Step = 5
        End With

        For index As Integer = 0 To 50 Step 5
            ProgressBar1.Value = index
            System.Threading.Thread.Sleep(10)
        Next

    End Sub

Wel de naam van je webbrowser en progressbar aanpassen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan